8 abr 2013

E DESPOIS DA ROTACIÓN ... A TRASLACIÓN


Se a semana pasada vimos o movemento de rotación, hoxe chegoulle o turno ao movemento de TRASLACIÓN. Xa cando estudamos e investigamos sobre o Sistema Solar, vimos que todos os planetas xiraban arredor do Sol. Así que hoxe aprendimos que a Terra ao igual que os outros sete planetas, tamén xira arredor do Sol, que este movemento chámase TRASLACIÓN, que tarda nin máis nin menos que todo UN ANO en dar unha volta completa e que este movemento da lugar as catro estacións que son; PRIMAVERA, VERÁN, OUTONO e INVERNO.


Para entendelo un pouquiño mellor, a profe utilizou esta maqueta que nos axudou a facela, o adxunto de carpinteria ROCA e que nós pintamos:


E estoutra  na que dun xeito moi "visual" poidemos ver como se sucedían as estacións, na que tamén tivemos a axuda de ROCA. Que faríamos sin el!!!!!!!! je,je Moitísimas grazas, compañeiro.


Ainda que coa axuda das dúas maquetas, quedounos bastante clariño, quixemos reforzalo facendo esta ficha:



E este traballiño que atopamos AQUÍ:



E como non, visualizamos estes videos:

APRENDE CON PIPO: A TRASLACIÓN E AS ESTACIÓNS


DOKI DESCUBRE AS ESTACIÓNS



O BAILADO DA MAIS BELA BAILARINA




Neste mapa conceptual plasmamos todo o que aprendimos sobre os movementos da Terra:


E xa para rematar, todos os recursos que utilizamos e algún máiss podedes atopalos no noso blog do proxecto na pestana de MOVEMENTOS DA TERRA:


36 comentarios:

  1. Só lles quéda ir á NASA e viaxar en foguete espacial. Non deixa de sorprenderme a creatividade e calidade dos recursos. Moitas felicidades!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja,ja pero que esaxeradiña me eres!!!!!!!! Moitas grazas Dolores. Unha aperta.

      Eliminar
  2. Felicidades Ana por tu estupenda propuesta. Ahora estoy con este tema y tomo algunas de tus propuestas. Gracias y, como siempre, cordial abrazo virtual. Julio Jiménez

    ResponderEliminar
  3. Ana qué buenos recursos!! Me habrían venido genial cuando trabajé hace unos años este tema con mis criaturas. Me has dado muy buenas ideas `por si vuelvo a trabajarlo. Felicidades y un abrazo desde aula de infantil.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Carmen, si te animas ya sabes donde mirar, je,je Gracias amiga. Un beso.

      Eliminar
  4. No paráis un momento. Como siempre todo genial; me gusta mucho esta entrada. Besinos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ahora ya casi estamos en la cuenta atrás, Isabel. No nos llega el tiempo a nada, je,je Un beso.

      Eliminar
  5. Que chulisimas quedaron as maquetas!!!!!
    E o máis importante:@s nen@s entenden os conceptos porque os experimentos son moi visuais e intuitivos.
    Parabéns e bicos!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eu creo que sí, compi. A ver si os experimentos que faremos as dúas mañá tamén os entenden, je,je Unha aperta.

      Eliminar
  6. Que hermoso blog y que bien me va a venir para mis clases, gracias por darte un paseo por mi casita y decidir quedarte, ya esta enlazado el blog. Un besazo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Conocí tu blog gracias a Carmen, de el Aula de Infantil y me gustó mucho por eso decidí quedarme. Yo también te enlazo en mi blogroll. Un beso.

      Eliminar
  7. cuantas propuestas interesantes para trabajar esta temática!!! me encantó todo!!! abrazo bien otoñal desde Argentina

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, Laura. Un beso primaveral aunque aquí en Galicia no se note mucho que estamos en primavera, je,je

      Eliminar
  8. No quiero que lo tomes como spam, borra si quieres el comentario, solo era para decirte que tienes un premio en mi blog.

    http://tamaravillanueva.blogspot.com.es/2013/04/premio-de-flashia.html

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Cómo lo voy a borrar aún encima que me das un premio! Muchísimas gracias Tamara, ahora mismito me paso a recogerlo y me lo llevo para mi blog de premios. Un beso y gracias por pensar en mi.

      Eliminar
  9. Un maqueta espectacular, qué bien me vendría a mi. Seguro que con esta explicación tan visual lo entendieron enseguida tus nenes.
    Un besote.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Qué pena que no estemos más cerca! Te la prestaría encantada. Un abrazo.

      Eliminar
  10. Cada día me quedo más atontada con tus entradas, son un compendio de conocimiento, sabiduría, lucidez y generosidad. Me encantan, me encantan, son tan completas!!! Menudo curro!!!!
    Ana, guapa, siempre eres un gran referente para mí. Un superbesote, reina.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Blanca, cuando te pones a comentar ... je,je Muchas gracias amiga. Un beso.

      Eliminar
  11. Pero qué bien trabajáis, Ana.
    Qué completo. Unas estupendas maquetas que reflejan muy bien la traslación de la Tierra. Apoyadas en unos bien seleccionados vídeos. Unas fichas muy atractivas. Y el popplet-resumen, perfecto.
    Me gusta todo.

    Abrazos de monstruito!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, Monstruito. Tengo que darle las gracias al adjunto de carpintería , José Antonio Roca, que es el que me ayudó a hacer todo lo de madera de las maquetas. Gracias a él me quedaron así de bonitas, je,je Un abrazo.

      Eliminar
  12. Me encanta como está montado el cono con el Sol encima. Son unas maquetas espectaculares!

    ResponderEliminar
  13. En verdad quedaron preciosas las maquetas y muy apropiadas para comprender el movimiento de traslación.Felicidades por tu estupendo trabajo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Vicen, me alegra que te gusten. Gracias a que contamos con la colaboración del taller de carpintería, je,je un beso.

      Eliminar
  14. Ana, llevo dos horas viendo y volviendo a ver todas las cosas que habéis hecho y aquí sigo con la boca abierta. Eres la leche!!!!!!! Me encanta como trabajas, como desmenuzas todas las cosas para que lo puedan entender sin dejarles ni la más mínima duda. Has hecho un trabajo fantástico, ENHORABUENA, CURRANTA!!!!!!!!!!!
    Un besazo

    ResponderEliminar
  15. Super completo!!!! lo voy a tener en cuenta para la próxima unidad!!!! cariñosss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Mariela. Espero que algo te resulte útil. Un beso.

      Eliminar
  16. Vaia recursos tan chulos!. As maquetas xeniais! e tamén me encanta o mapa conceptual que dunha ollada ves todo o proceso. Noraboa e graciñas por compartir. Bicos.

    ResponderEliminar
  17. Todo es una maravilla Ana! Tu trabajo, tu ingenio , tu creatividad y sobre todo tu generosidad para compartir recursos tan valiosos.

    UN BESO GRANDE

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Qué exagerada, Sandra! je,je Me alegro que te guste. Un abrazo.

      Eliminar
  18. Un traballo fantástico e as dúas maquetas están xenial porque axudan moi ben a comprender a traslación e as estacións ¡¡noraboa por tan estupendo traballo!! ¡Biquiños!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Graciñas Dolores, que fariamos sin o adxunto de carpintería que nos axuda sempre a facer estas cousiñas! ji,ji Unha apertiña.

      Eliminar

GRACIÑAS POLO TEU COMENTARIO